۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰

خسوس کاندلاس در گفتگو با مهر:

از حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتسال استقبال می‌کنم/ با کویت مذاکره نکردم!

از حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتسال استقبال می‌کنم/ با کویت مذاکره نکردم!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه مدیر برنامه‌ای ندارد، گفت: در صورتی که اضافه شدن یک مربی ایرانی بتواند به تیم ملی و من کمک کند، از حضور آن استقبال می‌کنم و مشکلی با این موضوع ندارم.

خسوس کاندلاس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌هایش برای تیم ملی بعد از بازگشت از اسپانیا با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: اواخر تیرماه تورنمنت چین را پیش رو داریم که با بازیکنان جوان‌تر در این مسابقات حضور خواهیم یافت. همچنین چند ماه بعد از آن باید در رقابت‌های گرند پری برزیل شرکت کنیم. برنامه عمده دیگر ما بعد از این دو تورنمنت، مسابقات بین المللی کویت است که ما ترجیح می‌دهیم به واسطه حضور تیم‌های قدرتمندی مثل برزیل در این تورنمنت هم شرکت کنیم.

وی در خصوص پایین آمدن سطح تورنمت چین به واسطه حضور تیم‌هایی مثل میانمار و ازبکستان، تاکید کرد: به همین دلیل است که می‌خواهیم با بازیکنان امید و جوان به این تورنمنت برویم. البته از چند بازیکن با تجربه هم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تمدید قراردادش تا سال 2016، یادآور شد: از همان موقع که با تیم ملی ایران شروع به همکاری کردم، برنامه‌ام این بود که برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر دنیا باید هدفگذاری بلند مدت داشت. اگر قراردادم تمدید شود، در همان راستا خواهد بود. البته مذاکرات من با کمیته فوتسال در این چند هفته، مذاکراتی نبوده که پشت میز انجام شود. مذاکرات ما از طریق پیغام و ایمیل و به واسطه مترجم صورت گرفته بود.

کاندلاس با بیان اینکه تمدید قراردادش تا سال 2016 مطلوب خواهد بود، گفت: در تمام کشورهای دنیا به مربیان فرصت می‌دهند که برنامه‌هایشان را پیاده کنند. به عنوان مثال مربی ژاپن قرادادی پنج ساله دارد. من هم حدود یکسال و سه ماه است که با تیم ملی شروع به کار کرده‌ام و در حال پیاده کردن برنامه‌هایم هستم.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال بعد از نایب قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفته بود کادر فنی تیم ملی ایران باید تقویت شود. کاندلاس درباره اینکه آیا با اضافه شدن یک مربی دیگر در تیم ملی مشکلی دارد یا خیر، تاکید کرد: اگر شرایط طوری شود که این مربی به ما کمک کند، من از حضورش استقبال کرده و مشکلی با آن ندارم. ولی تا الان هیچ توافقی برای اینکه فردی اضافه شود یا خیر صورت نگرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان درباره اخبار مربوط به مذاکره‌اش با باشگاه الکویت کویت، گفت: اول از همه باید بگویم که من مدیر برنامه ندارم. بعضی از آژانس‌های نقل و انتقالات، خودشان یک مربی را به یک تیم پیشنهاد می‌دهند و سپس بازتاب آنرا از مربی می‌گیرند. با این حال من مذاکره‌ای با کویت نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود جلسه کمیته فوتسال با خسوس کاندلاس روز شنبه برگزار شود. با این حال این جلسه به امروز موکول شد و قرار است سید رضا افتخاری و کاندلاس درباره مسائلی از جمله تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تا سال 2016 و اضافه کردن یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم بحث و تبادل نظر کنند.

کد خبر 2306823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha